ErpBox - asystent zoptymalizowanej sprzedaży
Rozwój e-handlu z każdym miesiącem nabiera tempa. Nowe narzędzia wkraczają na rynek, zmieniając nie do poznania możliwości sprzedawców, tym samym usprawniając prowadzone przez nich biznesy. Taka sytuacja ma również wpływ na kupujących, których zadowolenie wzrasta z każdą szybką i bezproblemowo zrealizowaną przesyłką. Jakimi narzędziami należy się interesować, aby osiągnąć taki efekt? Podpowiadamy!
Mając przed sobą konkretny cel, jakim jest optymalizacja sprzedaży, należy poszukać rozwiązań usprawniających zarządzanie sprzedażą. Dzięki nim możliwe będzie oszczędzanie czasu na poszczególnych działaniach, a także pełne usprawnienie procesu, dzięki któremu zminimalizuje zostanie ryzyko popełnianych błędów. Jednym z takich rozwiązań może się okazać ErpBox.
Zarządzaj swoją sprzedażą z ErpBox
Jako platforma pozwalająca na usprawnienie sprzedaży, ErpBox doskonale zna potrzeby klientów. Dzięki temu jest w stanie wdrażać najbardziej potrzebne moduły, zapewniające płynność handlu. Wśród nich znajdują się m.in.:
- moduł fakturowania,
- cenniki,
- możliwość pobierania zamówień,
- organizacja wysyłek,
- druk listów przewozowych.
W uzupełnieniu możliwości i tworzeniu niezawodnej strategii zarządzania mogą pomóc integracje m.in. następującymi platformami i firmami:
- Shoper,
- Amazon,
- Prestashop,
- Subiekt GT,
- Fakturownia,
- Kurier InPost
- DPD.
Manager Allegro - nowe rozwiązania sprzedaży internetowej
Na polskim rynku jedną z najpopularniejszych platform sprzedażowych jest Allegro. Dla większości odbiorców znana często z obu perspektyw - klienta i sprzedawcy. Umieszczanie aukcji właśnie na tej stronie jest stosunkowo łatwym sposobem na pozyskiwanie grona klientów. Dzięki temu sprzedaż bardzo szybko ma szansę na rozkręcenie się. Co za tym idzie? Poszukiwania sposobu na sprawniejsze realizowanie zamówień.
Z pomocą przychodzi ErpBox, który posiada wbudowany Manager Allegro. Jego funkcję dostosowane są do potrzeb sprzedawców właśnie na tej platformie i stale są rozwijane, zgodnie z najnowszymi standardami. Dla sprzedawców prężnie rozwijających swoją działalność i prowadzących sprzedaż na kilku kontach istnieje możliwość podpięcia ich wszystkich właśnie pod platformę ErpBox. Dzięki temu wszystkie zamówienia będą trafiały do jednego panelu, z którego znacznie łatwiej będzie je realizować. Brzmi wygodnie, prawda?
Co jeszcze w ramach Managera Allegro?
- tworzenie szablonów aukcji dostosowane do preferencji sprzedawcy;
- korzystanie z funkcji wielowariantowości;
- dodawanie i usuwanie większej liczby ofert jednocześnie;
- przenoszenie ofert z konta X na konto Y.
Działalność hurtowa i dropshipping
Współpraca z hurtowniami jest niemal nieodłącznym elementem e-handlu. Research związany z jakością sprowadzanych produktów, a także z konkurencyjnymi cenami to również bardzo częsty temat wśród sprzedawców.
Prawdziwym hitem sprzedaży internetowej staje się jednak dropshipping. Rosnące zainteresowania tym modelem przejawia się nie tylko w licznych zapytaniach o samo funkcjonowanie, ale także poprzez liczne próby wdrożenia go do swojego biznesu.
Współpraca z wieloma dostawcami, a także kontrola stanów magazynowych może stanowić jednak wyzwanie dla wielu sprzedawców, nie wspominając już o dodatkowym źródle potencjalnych komplikacji w całym procesie sprzedażowym. Aby temu zapobiec, ErpBox przewidział specjalne rozwiązania znacząco usprawniające pracę.
Wśród nich są między innymi:
- podjęcie współpracy z hurtowniami (również w modelu dropshippingowym),
- możliwość modyfikowania ceny o stałą wartość lub wartość procentową,
- import jednorazowy, dwa razy dziennie lub trzy razy dziennie,
- aktualizacja stanów magazynowych,
- pobieranie produktów z pliku XML dla wybranych hurtowni,
- możliwość indywidualnego podłączenia hurtowni na życzenie klienta.
Pakiety dopasowane do Twojej sprzedaży
Nie jest tajemnicą, że sprzedaż ma swoje lepsze i gorsze momenty. W jednym miesiącu możemy notować rekordową ilość zrealizowanych zamówień, a przez następne dwa przecierać oczy ze zdziwienia i zastanawiać się, co jest przyczyną takiego przestoju.
Skutkiem takich wahań jest oczywiście spadek zysku, a co za tym idzie, środków na utrzymanie całej działalności. ErpBox przewidział abonament dla użytkowników w każdej sytuacji. Każdy z pakietów zależy bowiem od miesięcznej sprzedaży i dopasowany jest do ilości zamówień i aktywnych ofert.
Dla przykładu omówmy zatem najniższy z abonamentów. Jest nim pakiet Starter za 19,00 zł netto, w ramach którego możliwe jest obsługiwanie 150 zamówień i posiadanie do 1500 aktywnych ofert na kanałach sprzedażowych.
Kiedy liczba zamówień wzrośnie, pakiet automatycznie ulega zmianie. Niesie to ze sobą jeszcze większe możliwości, między innymi danie uprawnień drugiemu użytkownikowi (np. pracownikowi, którego obowiązkiem jest praca z systemem). Pełną rozpiskę pakietów i ich możliwości, znajdziecie na stronie platformy.
ErpBox jest narzędziem znacząco usprawniającym pracę sprzedawców. Możliwości jakie daje pozwalają na opracowanie dobrze działającego sposobu na obsługę zamówień. A wiadomo, im sprawniejszy proces, tym większa wydajność. Im większa wydajność, tym większy zysk. Warto zatem sprawdzić możliwości systemu i w pełni zoptymalizować swoją sprzedaż.
Komentarze obsługiwane przez CComment