ul. ks. Ściegiennego 2, 06-400 Ciechanów 23 672 34 02 sekretariat@ciechpress.pl Pon.-Pt.: 8.00 - 16.00

Jak wypromować własną markę? 3 najskuteczniejsze metody

Współcześnie praktycznie każda myśląca osoba wie, że bez odpowiedniej reklamy, firma nie ma racji bytu, zwłaszcza, jeśli ma sporo konkurencji. Odpowiednia promocja, idealna kampania marketingowa to jedne z pierwszych sposobów, jakie przychodzą nam na myśl, kiedy chcemy zrobić nieco hałasu wokół konkretnego biznesu. Jednak kampania nie powinna mieć charakteru jednorazowego, ponieważ po jej zakończeniu wieść o firmie i ciekawych usługach znów może zaginąć. Nie lada wyzwaniem dla nowych, zwłaszcza małych firm, jest zaistnienie na stałe w świadomości konsumentów. Jak więc się do tego zabrać i jakie metody wykorzystać, aby przyniosło to oczekiwany skutek?

Krok pierwszy - gadżety reklamowe

Dlaczego akurat gadżety reklamowe? Akurat odpowiedź na to pytanie, jest bardzo prosta. Przede wszystkim chodzi tutaj o to, że akcesoria promocyjne są świetnym narzędziem marketingowym, które jest w stanie dotrzeć do ogromnej ilości odbiorców. I nie mamy na myśli, że tysiące osób będą w posiadaniu konkretnego gadżetu. Akcesoria reklamowe, zwłaszcza te najbardziej praktyczne i przydatne w codziennym życiu, mają to do siebie, że działają na osoby, które je posiadają, ale również na ich znajomych, przyjaciół, rodzinę - wszystkich tych, którzy znajdą się w pobliżu i rzucą chociażby okiem na tę konkretną rzecz.

Gadżety reklamowe mogą być różne. Torba z logo Twojej firmy, notes, w którym zabiegany pracownik będzie zapisywał daty spotkań czy lekarskich wizyt, smycz, do której przypięty zostanie pęk kluczy albo kubek z logo, w którym codziennie pijesz herbatę lub kawę. Te i wiele innych rzeczy sprawdzają się jako gadżety, ponieważ są przedmiotami codziennego użytku. Można je wykorzystać w ramach prezentu dla pracowników czy jako akcesoria przeznaczone na targi i konferencje.

Krok drugi - promocja w mediach społecznościowych

Obecnie ogromne znaczenie w promowaniu marek i firm mają media społecznościowe. Nie jest to frazes wyjęty znikąd - portale, takie jak Instagram, Facebook, LinkedIn to niesamowicie ogromne skupiska ludzi, którzy mogą stać się odbiorcami Twoich usług czy Twoich produktów. Jeśli chcesz trafić do osób w odpowiednim przedziale wiekowym, konkretnej płci, mieszkających w konkretnym miejscu - media społecznościowe mogą Ci to umożliwić w bardzo łatwy i szybki sposób.

Reklama w tym, przypadku polega na zbieraniu odbiorców, pokazywaniu im produktów, omawianiu usług oraz angażowaniu ich w konwersacje. Ważną role odgrywają tutaj polubienia, udostępnienia oraz komentarze, ponieważ wszystko przechodzi przez specjalny algorytm, a im więcej reakcji, tym szersza promowanie.

Krok trzeci - daj się poznać wychodząc z cienia

Sukces każdej marki to nie kwestia przypadku, zrządzenia losu - to ciężka praca i ludzie, którzy za tym stoją. Aby jakakolwiek marka powstała, potrzebna jest ta jedna osoba - właściciel, promotor, który pozwoli wybrzmieć pomysłom. Tak więc nie skrywaj się w cieniu, daj się poznać, opowiedz o swojej marce, o swoich produktach, o pomysłach, jakie wciąż krążą w Twojej głowie. W ten sposób maksymalnie przybliżysz się do odbiorców.

Komentarze obsługiwane przez CComment